Procedure bij klachten
Vanzelfsprekend doen alle medewerkers van Oog en Welzijn hun uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u een opmerking of klacht heeft of ontevreden bent.Klik op deze link voor de Klachtenregeling van Oog en Welzijn .
Voorleggen aan Oog en Welzijn:
In eerste instantie kunt u contact opnemen met uw oogarts of onze klachtenfunctionaris. Onze oogartsen stellen het op prijs de gelegenheid te krijgen uw klacht met u te bespreken. Dit is een directe manier en gaat niet iedereen gemakkelijk af. Maar als uw specialist niet weet dat u ontevreden bent, kan hij ook niet proberen uw klacht op te lossen. Wanneer u dit niet prettig vindt kunt u uw klacht ook bespreken met onze klachtenfunctionaris, die u kan helpen in het bemiddelen van uw klacht.Wilt u een klacht voorleggen aan onze interne klachtenfunctionaris?
Dan kunt u contact opnemen met onze klachtenfunctionaris mevrouw L. de Vries.Zij is te bereiken per telefoon, post en e-mail.
- Telefoon: 0519 760088
- Post:
Mw L. de Vries
Klachtenfunctionaris Stichting Oog en Welzijn
Birdaarderstraatweg 72-J
9101 DC Dokkum - Email: l.devries@oogenwelzijn.nl